missa inte detta!

Jag har haft blogg i snart ett år nu så jag tänkte ge er en liten tillbakablick :)


varsågoda att kolla..
när jag fick en risifruttitvilling
när jag var glad för vintersolståndet
när jag fick ett roligt brev från min mattelärare
när ajg var på återträff för Kristendomsskolan och busade med Jossan :)
när ajg var sjuk och köpte en tidning med Emmy i

när jag hade en chips-dröm
två små söta barn som skulle åka och gifta sig i afrika
när jag skrev ett helt inlägg på spanska (om ni inte kan läsa, gå till google translate)
när jag hade börjat vänja mig vid min nya tandställning
när jag peppade ert att inte tappa lusten
min rosade "novell"!! :) Symaskinernas parningsljud

jag fick gratis godis på posten
Ännu en dikt- riktigt rolig! xD


Ni orkaar nog inte se mer nu,


to be continued ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0