Tuffa tider

 I natt hade jag en del hostattacker så jag gick ner i köket och lyssnade på Per Gessle och en del annat på mp3. Jag kom på att jag tycker att han är bra, ibland. fast bara på svenska. Silly really är inte bra.

Och efter alvedonen i natt vid 3-tiden har jag inte feber längre. Den svettades jag ut så den var borta vid fem, hoho. Vad intressant det måste vara att läsa mina inlägg.

xD





Så idag mår jag ganska bra tjalala.

Haha, som jag skrev i ett sms till Hani idag; "Jag har känslan av en kapsyl i halsen och jag låter som en valross, men annars är det bra!"



I lördags såg jag ut som en gräshoppa tyckte Kristina. Då var jag minsann pigg & kry :).

Idag frågade jag faktiskt pappa om han kunde köpa veckorevyn till mig (det är absolut ingen tidning jag köpt förut)för det var ett reportage om Emmy Ingvarsson där. Det handlade om hur det är att ha tolv syskon. Det var ett fint reportage, ett mittuppslag! Man fick tre ögonskuggor på köpet x) Som sagt, enda anledningen till att jag köpte den tidningen var att Emmy var med i den! :)

Längtar till imorgon, då får jag träffa Hanna!

Kram, Solflingan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0