Hur man utrotar en kär apelsin

Hej allihopa. :)



Jag vet inte riktigt vad jag fick rubriken ifrån men här kommer en bild på isak från i fredags när han skulle se kär ut i en apelsin. Jag har ganska många roliga bilder från det. :)

Men det är inte vad jag tänkte skriva om idag! Igår var jag VÄLDIGT sugen på chips när vi var på väg hem från mormor. Det avr lite av ett trauma för mig, för mamma och pappa vägrade att köra in på Almö livs och köpa chips! Buhu.. Jag var så fruktansvärt sugen så ni anar inte. Sedan fick jag det genialiska förslaget från Hanna (via sms) som föreslog att jag skulle drömma att jag åt chips. Det funkade verkligen jättebra! Jag drömde en lång och GOD dröm med sourcream & union-smak. Delikat! Jag ville inte vakna imorse!

Nu har jag bakat jättefina pepparkakor som jag sedan ska kristera fint! Och de andra har precis hämtat granen. mamma sa att den var fin, men jag har inte sett den.. Jag och mamma tänkte gå och träna imorgon eftersom det är den enda dagen på veckan som rehab har öppet. Då ska Bharat få en pepparkaka av mig, för att han förgyller min tid på gymmet :D

Fatta vad jag längtar efter julklappar nowadays..
Kram!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0