HAIR MED SINCLAIR! :D

Hej allihopa!

Som jag kanske har berättat för några av er, ska vår musiklinje på skolan sätta upp musikalen HAIR med premiär den 21 Mars. Jag ser fram emot detta och tror att den kommer att bli riktigt bra. Vi har hållit på sen i November ungefär och nu drar det snart ihop sig :) Jag skulle självklart tycka det vore jättekul om så många som möjligt av dem jag känner ville komma och titta på. Som sagt är premiären den 21 Mars och i Östrabo's aula. Ni som inte vet var det ligger får försöka kolla på hitta.se.

..jag skojar bara, jag kan nog hjälpa er att hitta om det är så! :) Jag fick precis ett mail från en lärare, det stod så här:


Hej!

Från och med v 7 bokas och säljes biljetter på arbetsrummet 786, 2:a vån Sinclair

 

Tisd  10-11

Onsd 10-12

Torsd 10-11.30

 

 

Pris Vuxen: 140 ( ordinarie 190)

 Stud/Pens: 100

 

 

Preliminärboka nu

Hämta och betala senare

 

Hälsn.      Klas, Agneta, Teuvo,  Jan


 

Detta betyder att ni kan beställa biljetter via mig. Självklart kan ni också göra det själva om ni har tillgång till Sinclair! Det betyder jättemycket för linjen och vår skola om så många som möjligt kan komma på detta, eftersom det kostar ganska mycket med att sätta upp en musikal. Både tid och pengar. Vissa skolor har beställt biljetter till alla på skolan, kolla först om du går på en sådan skola innan du beställer biljetter. :) (om du inte vill gå flera gånger d.v.s.)

Kram från Anna



länkar till inlägg om detta
Kostymgruppen | Hair | kick on?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0