Kick-on?

Ja, man kan ju undra varför det heter kick-off och inte kick-on! Idag har vi då haft kick-OFF för musikalen som vi ska jobba med nu i 8 månader, HAIR. Det hela skedde i östraboaulan(såklart) med alla musikare på plats och så förstås alla lärare och regissören. Han heter för övrigt Erik Färgerborn, kostar ca 2000 i timmen och ser ut så här.



Han berättade massa om hur han hade tänkt o.s.v. och jag får säga att han hade lite roliga ideér.. men han är också ganska konstig. Och så svär han väldigt mycket. Han använder även uttrycket "piece of information" i cirka varje mening. Trevligt.

Vi fick se en rolig film som en bildlärare hade. Den handlade omolika kläd-och musikstilar under 1900-talet eller vad det var. Mycket underhållande :), berättar säkert mer om det någon gång.

Jag fick reda på att vi inte har komp-ledigt hela dagen imorgon, OH NOOO! Så surt! Så mitt i dagen har vi alltså ett tre-timmarshål. Och vi har till och med PROOOV! I GEMU! Precis innan Lunchen! Jag känner att jag måste göra något åt detta med pluggningen alltså.

Tro det eller ej, men jag åkte buss idag med! Så här såg jag ut på morgonen, och så härsåg jag ut på eftermiddagen. Och så här såg himlen ut!






Skulle gärna fortsätta med detta men måste plugga nu!
Kram, Solflingan

Kommentarer
Postat av: Martur

Hehe, snygg jacka ;)

2008-11-06 @ 23:05:09
Postat av: Solflingan

Ja, danke! ;)

2008-11-07 @ 08:20:20
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0