Inuti ett stort svart hål..

Nu har jag varit på textilgruppen. Och när jaggick ner i källaren trodde jag att jag skulle ha gemuprov, men det var tydligen uppskjutet till om två veckor. Vet inte hur jag ska göra nu. Men jaja. Det löser sig. Får väl gå på extragemu i värsta fall :S. På kostymgruppen höll vi på att göra batikmönster på kläder till musikalen. Satt och knöt gummiband. det var rätt så kul. Sen färgade vi dem. Typ såhär ser batik ut.



Sen satte Maria på filmen HAIR  :D




Jag har faktiskt sett den, men det var jaattelangesen.



Den ar ganska rolig. :) Men nu ska jag gå och 'ta tror jag. Jag har typ hela dagen på mig att g;ra det..   Eftersom jag just nu 'r inne i ett stoooort svart hål! Så det kan nog bli fler blogginl'gg idag tror jag.. Om jag nte helt pl;tsligt blir v'rsta seri;s och b;rjar plugga :O Jag tycker denna datorn 'r jobbig. Den kan inte skriva vissa tecken som tillexempel O med prickar p[. Det blir s[ h'r  :

Jaja, nu ska jag äta. Ses sen.


Kommentarer
Postat av: hanna

du har råkat ut för profilfel! det är därför du inte kan skriva alla bokstäver.

2009-01-23 @ 14:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0