Blandade kommentarer som jag vill svara på!

Och.. HÄR kommer de..



1. "Det är lustigt det där med att se saker framför sig. Igår hände det flera gånger att bilder bara ploppade upp i min hjärna, och jag började storskratta. Jobbigt när man är bland folk :) Tex såg jag mig själv mitt i natten vakn
a upp och bara sjunga ut höga a. Tur för Pia att det inte blev så :)" /syrran





Då hade jag också skrattat xD Höga a!, hahahaa xD ojojoj. Min syster är söt! :) Hennes drömmar med, haha.




2. Fråga: Kan du inte berätta lite om bilden? Har du tagit den? Vems händer? /Jojjo



Svar: Jag tog bilden på första fotokunskapslektionen i höstas. Jessica heter handägaren och hon går i min klass. Vi fick i uppdrag att ta bilder på temat "one minute sculpture" Alltså bilder på saker som inte ser likadant ut i längre än en minut. Det var väldigt roligt.. :)

one minute.



Kommentarer till min mathistoria
3. Nämen, Anna! Du gjorde det! :D Grattis. :) Salt brukar rädda såsen om den blir knasig. Tog du i citron?/Emmy

Japp jag tog i citron! Mamma blev jätteövverraskad när hon kom hem, som om jag hade tagit VM-guld eller nåt!

4. Det ser jättegott ut och låter jättegott. Du får hjälpa mig att laga mat nån dag. Känner på mig att det blir alla tiders. Broccoli förresten... Det är ju hur gott som helst!! :D/Anders

Det var faktiskt jätteäckligt! Jag kan INTE hjälpa dig att laga mat, jag kan ju inte själv! Men om jag lär mig någon gång kan jag göra det..


5. Fråga: Hallåå... var eee du? :P/Martin

Svar:
HÄR :D

6. Gööörsnygg, frisyr, Anna! För att svara på din fråga i min blogg, jag vill ochså gärna träffdas så du kan göra någon snygg, avancerad fläta i mitt hår. Kanske efter någon gudstjänst på nåt kyrkkaffe framöver,kanske?
kramis!

Tack :) Ja visst, självklart! Säg till nästa gång du ska till en gudtjänst med kyrkkaffe efter, så kommer jag :) Annars kanske jag kan få hälsa på, er? Det hade jag gärna gjort, er lilla familj verkar så mysig! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0