Jag är fin

du e fin
mamma och pappa och min kanin..



Då sitter man här. Efter en produktiv dag av blodprov, läkarsnack och föga annat. Dock när jag satt kön till provtagningen (lika förvånad varje gång att det verkligen finns folk som kan tänka sig att KÖA till sånt) hittade jag en man bredvid mig som visste hur man bygger en båt!! Det är ju en liten vana jag har att fråga alla främlingar om dom vet hur man bygger en båt. Eller? -Nej.

Men honom frågade jag iallafall, och blev så förvånad när saret jag fick var en liten utläggning och mycket trovärdigt att det är just så man bygger en båt. "Är du båtbyggare?" frågade jag då på skoj. "Ja, det är jag." svarade han då!!

Kan ni förstå!! Det är inte varje dag man får svar av en båtbyggare så fort man slänger ur sig nåt om båtar?! Vilken lycka!

Sen blev jag blodstucken, så jag shufflade min hjärna och ur min mun kom




aldrig har någon hört den sjungas med sån inlevelse och panik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0