Detta fält måste fyllas i

Tja



Idag har jag inte gjort så mycket förutom att vara lite patetisk. Det är ganska patetiskt att sova för att man inte orkar plugga.. tycker jag, vill ju inte säga definitivt om du tycker något annat. Men nu så känner jag att jag måste jag något skolarbetsaktigt.. för skolan ska jag till imorgon, och då är det bra att vara förberedd så man slipper bli jättestressad.  Jag måste skynda mig lite också om projektarbetet ska bli klart i tid. Sen vill jag gärna kunna spela som en konsertpianist till imorgon, men det kanske är lite för mycket att hoppas på.

Nu ska jag skriva i min andra blogg. Eller tredje? Femte? Sjuttionde? Den som handlar om mitt projekt, den bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0