flerkommun

Jag spelade piano nu istället, när jag kom hem. (eller så satte jag på en skiva och låtsades att det var jag som spelade?) Idag har iallafall vart en observant dag. Ansgalant och pravalant. Det var party på torget och jag var där(såklart), ett konditori hade jubileum och bjöd på tårta på gatan i ett stort stort tält. Och där var inte bara en tårta, utan fem fem fem massa fler!! Efter jag ätit sushi, och tårta så gick jag vidare. Då såg jag en massa människor som sprang. Men käre barn vad alla människor är utseendefixerade här i stan. Kan inte äta lite tårta utan att behöva springa runt som galningar.

Men de såg ut att tycka det var ett bra beslut.









sen försvann dom i fjärran. Och jag med.

Kommentarer
Postat av: gertruds största fan

Tänk va glada människorna skulle vaa om dom visste att dom var med på din blogg!

2011-09-04 @ 14:14:00
URL: http://sweetflake.blogg.se/
Postat av: solflingan

:D

2011-09-04 @ 16:03:30
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0