jag utmanar dig att göra allt detta under en dag

Hej! Idag var jag hos tandläkaren och sen fortsatte jag min lilla turné inom vården till vårdcentralen där jag sedan satt hela förmiddagen tills klockan var elva då jag förflyttade mig på en buss och där träffade jag två Belgiska puddingar som var ute och hajkade och nu på väg till Norge och berättade för mig hur vädret varit de fyra senaste dagarna(storm regn och åska för er som inte märkt något) De hade däremot märkt det litegrann.



Sedan gick jag till skolan och gick INTE på lektionerna jag missat, för de var SLUT.


Sen hade jag fortfarande halsbränna och magkatarr men jag stannade kvar på mode&design och sydde ändå, sen fick jag skjuts hem av en lärares kompis och sen sov jag och sen vaknade jag och när jag gjort det satte jag mig vid datorn och här sitter jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0