WOHOOOOO

Tjaaaaaaaaaaaa! Jag då HÄR är.

PÅ VÄG TILL TJECKIEN!!! Fattar ni?!! För er som inte pratar hysteriska. Jag är på väg till Tjeckien. Med vårt team från sverige. Och vi ska träffa ca 6 tusen andra människor från hela världen som jobbar med samma företag.
Det är ganska coolt!

Jag sitter i en buss full med asgrymma människor. Särskilt esther och Ingrid! Punkt.


Nu ska vi se på en film på en kille som pratar om att ha drömmar och mål och att tro på att man kan uppnå det.

Det är också ungefär vad hela helgen kommer handla om, i tjeckien på funktionet. : D

Men nu är vi snart i Danmark. Hejdå


Kommentarer
Postat av: Mary

Ägigt.

:)

Hysteriska är mitt favvospråk

Hmm, kanske franska också. och tungotal...

Nåja, det är ETT trevligt språk, och jag gillar det.



Nämnde jag att jag pratar tydligska också..?

2011-11-03 @ 21:03:33
URL: http://marysklokskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0