Nu börjar det närma sig!

Idag kände jag det var dags att göra en reklamaffish till projektarbetet! Så jag skred, jag skred och skred, som en lucia, till verket.

1. Jag behövde en bild.

Kameran lades i mammans händer och därmed hade jag en fotograf. Idén var att jag skulle posa med en pensel. Lakan och reflexskärmar fixades fram, efter en stund kom pappa och ville vara med.. han var först Otroligt dålig på att hålla reflexskärmen men sen gick det.. bättre.. lite.. bättre. Men han gjorde iallafall inte som mamma som såg ut att utöva tjurfäktning med den. HHAHA! Det var asroligt.


Gulligt att dom engagerar sig tycker jag.
men jag fick iaf en massa bilder (sa strängt åt mamma att inte vara blyg med mångfalden):

såhär kunde det se ut



2. Duktig mamma. ungefär 30% av bilderna blev bra. Jag gallrade och sedan vidare till photoshop!

Efter ett antal timmar och en massa fixande och velande blev det så här! Nu är det bara att kopiera upp i massor och tapetsera hela Sverige! HURRA!!!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Den blev ju jättefin! Vill du att jag ska sätta upp nån någonstans så säg till :)

2011-10-02 @ 15:09:37
Postat av: kristina

Åh, Anna du är så vansinnigt SÖT! och affichen är underbar. Puss!

2011-10-02 @ 22:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0