jag jobbar på det

Hej! Jag kände för att byta utsida. Framsida. Huvud. Header med andra ord. Så jag gjorde det. Min mamma har bakat bullar och livet är kalas.

Jag har lov och hela helgen har jag sovit som en gris. Det får man göra på lov. Om man är trött. Annars får man inte det. Nej då ska man kötta. Men jag kände mig ganska välförtjänt av det efter fyra dagars hektisk icke-så-mycket-sovande Tjeckienresa och en veckas hårt arbete efter det.

Här är jag och Ester icke-sovande sista dagen i Tjeckien.


puss

Kommentarer
Postat av: Kristina

Fin bild, Anna har vi en okänd syster? Hon är lite lik dig tycker jag!

2011-11-05 @ 13:21:23
Postat av: Kristina

Fin bild, Anna har vi en okänd syster? Hon är lite lik dig tycker jag!

2011-11-05 @ 13:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0