..det är väl 2012?

Här sitter jag och har inte så mycket koll på tid och rum. Särskilt vilket år det är vet jag inte.
Men jag tycker inte att det är det viktigaste, det är viktigare att man trivs och lever i harmoni med sig själv.

så jag tänkte plugga, eller kanske se på film? jaaa..


jag tänkte att jag skulle sitta kvar i skolan tills det blir mörkt. För då, ska jag gå till konsertsalen och sjunga opera för alla människor som kommer dit. Om jag får liv i min kamera ska jag be någon spela in det. Det är ju faktiskt inte varje dag man sjunger något sånt. Om man ska vara ärlig kommer jag nog inte sjunga något sånt här igen. Inte för folk iallafall. hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0