enfiligt där borta

LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAlalaaaaa. Nu sitter vi i bilen, peppade!!!!!!!! Lalala. Det är jättejättejättefint väder. Perfekt. Jag älskar det. Vädligt starka känslor just nu. Det bara svämmar fram.



För enda gången i världshistorien är vi i tid och tillochmed FÖRE tid. Detta är endast för att vi satte deadlinen för att åka en timma innan vi var tvugna att åka. Så vi har gått och sagt hela veckan att vi åker SENAST, absolut senast halv elva.

Vi kom iväg tjugo över elva. WOHOOO!!! Stressen över att gifta bort en familjemedlem har dock satt lite spår.. pappa har kallat mig Kristina hela morgonen, mamma har vart på sina tå-nerver och david.. jag vet inte. Förmodligen ligger det nu kalsonger i frysen och glass i garderoben hemma. Men det gör inget. Vi ska ju på bröllop! Jag har skrivit tal... måste renskriva det. HEJRÅÅÅÅÅ!! Nästa gång vi ses är jag GIFT! ..eller nej, nu blev det fel.

Kommentarer
Postat av: annalena

Åh vad skoj! O åh vad fin du är!! Hoppas ni hade en kanon super fin dag!! KRAMKRAM

2011-05-22 @ 10:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0