Igen

Häftade mig precis i fingret.. AJ. Väldigt typiskt mig att göra en sån sak.. AAAAAHJ. Det blöder. Men går snart över. Idag är jag hemma. Vaknade imorse av genomborrande huvudvärk och skitont i hjärtat.

Har varit väldigt stressigt sista tiden så det var kroppen som sa ifrån. Paniken och smärtorna kommer tillsammans. Jag kände på mig att det skulle braka ihop snart.

När jag tänker på allt jag måste göra så knyter det sig i bröstet, hjärtat går verkligen i turbo. Jag får panik. Usch. Vill bara gråta för det är så jobbigt. Är rädd för att inte hinna. Vet inte vart jag ska börja. Jag måste hinna och jag kan inte hinna allt det här. Har ca 15 grejer jag måste göra och lämna in innan betygen sätts om två veckor. Gemuprov imorgon. Hjälp..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0