måste äta mer vitamin så jag blir snyggare!

Det är lite kris här va. Jag har jättetrasiga naglar och min kropp är inte i sin bästa form. Jag undrade för en sekund där vad i hela friden jag skulle göra. Men sen så kom jag ju på att jag ju har skrivit en sång om precis detta, just för att förebygga att dessa situationer blir lite lättare att ta hand om. Och in case att ni inte har hört den så kommer texten här under.



Biotin pyridoxin kobalamin folsyra pantotensyra tiamin riboflavin niacin

Har du tunna naglar, inget hår?
Blir du ofta sjuk och flera sår?
Då ger jag dig ett tips: ät mera baconchips.
Eller blomkål till din lunch
Vi tar det lite långsamt så att... du hänger med

Ät broccoli kikärtor varmkorv rödbetor, solfärska biffar havregryn apelsinjuice och jordnötter till grönsaker.

Detta kunde hjälpa dig, väldigt bra
Du kan bli president i Panama
Men då måste du ju va
Hälsosam varje dag
För b-vitamin är nyttigt och finns i denna mat

Fläskfile mjölk musslor köttfärs paprika med ägg och lever, stora krabbor kycklingbröst spenat kassler i blomkålshöst

Kommentarer
Postat av: Elin Östlund

Åh vad jag tycker om denna låten!

Knasigt nog gjorde jag samma grej häromdagen...! Har varit sjuk en del på sista tiden också kom jag att tänka på din B-vitamin-låt ^^ hihi

2011-05-03 @ 17:32:50
Postat av: Esther

Bra låt! skulle vilja höra hur den låter oxå :-) Du får sjunga den för mig nästa gång vi ses. Kramiz

2011-05-03 @ 23:17:58
URL: http://svensonlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0