Fear Tractor

Om det är någonting jag tycker illa om, så är det Fear Factor. Ett antal tävlar om en stor summa pengar genom att göra ormliga och äckliga saker, tex att bli instängda i en bur på hög höjd och försöka ta sig ut så fort som möjligt, eller simma en sträcka och sedan hålla sig fast bakom en racerbåt i full fart.

Men det är inte det jag tycker mest illa om. Sånadär grejer kan man väl få utsätta sig för om man tycker det är kul. Det är framförallt att de måste äta äckliga saker och att de gör det BARA för att de får pengar.

 

när jag blir stor ska jag ha ett program där man vinner saker genom att åka med mig på en liten traktor. Programmet kommer att kallas Fear Tractor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0