eurovision..

Vad det betyder kommer jag inte riktigt ihåg.. men har för mig att det har något med glasögon att göra, eftersom vision ju betyder syn. Och på tal om syn så var Sveriges bidrag väldigt bra, förutom för alla epileptiker. För dom var det dåligt.

Nu är det något jobbigt bidrag på så jag kan inte förstå vad jag tänker, men ioförsig brukar jag väl kanske inte göra det så ofta. Jag lärde mig igår att det har med min adhd att göra, intressant faktiskt.

 

Eller jag menar att jag visste redan att min diagnos kan göra det svårt att filtera "bra" ljud från "jobbiga" ljud men jag visste inte att det var så mycket. För jag har alltid haft det så. Men igår hittade jag värsta coola grejen, en simulator så man kan testa hur det är att ha Adhd, aspbergers eller autism om man inte har det.


------>Simulatorn<------

 

Och jag tyckte att adhd-simulatorn var väldigt likt mot hur jag upplever det. Fast jag har ju lite annat också i min handbag. Autism förmodligen, eller vem vet om jag tourettes... hihiHi.. jag säger ju lite konstiga saker ibland. Nej. jag skojar med er.

 


Så, nu tycker jag att ni ska kommentera detta inlägget eftersom jag vart så modig och berättat om min diagnos för er. Today I did it!


Kommentarer
Postat av: Esther

Du e asgrym och cool Anna! Fick du diagnosen nyss? Kram på dig :-)

2011-05-15 @ 00:34:47
URL: http://svensonlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0