Blogg.se is dumb in the head.

Ty sidan fungerar ej som den ska. Inga inlägg har publicerats efter kl 15. Fatta vad många klagomål-inlägg blogg.se måste ha fått. Jag har ju inga speciella problem med att mitt ordbajs-inlägg inte publicerades, men det finns ju andra (emmy) som har problem.

Ja då kan man skriva lite vad man känner för, ingen ser det ju ändå. Meeeen jag har inte så många hemligheter, mest att jag har blivit beroende av ett spel på facebook. Det är superhemligt. Fast ännu hemligare och hemligast av allt (mamma får inte veta) är att jag är vaken nu.. och det borde jag ej vara!

För det är en dag i morgon också, som de gamla grekerna brukade säga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0