Someone like me

Vilken hemsk rubrik den förra var. Jag läser hela tiden "skära ögon" i mitt register. Och jag skulle aldrig filisofera om att skära i ögon. Nej när vi hade dissektion i skolan var jag äcklad av att ta i sär en RÄKA. Och det gör man ju ändå ibland. Men nu kom jag lite ifrån ämnet. Det var en hemsk rubrik och jag ska inte göra det igen.
Jag har fått ett ultimat tubeify-konto och jag gillar det. Man behöver inte ens leta musik, det bara kommer upp. Och musikvideon (om det finns) på samma gång.
Jag använder det nu och har precis kommit underfund med vilken låt det där är som står i notboken framför mig. Den är sketnajs, ni vet den man hör på radion på torsdagar.


min mamma ser ut såhär om man zoomar in. Jag lovar.


min kusin ser ut såhär när hon försöker bestiga berget sin mamma. Det är sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0