Rise and shine

Hej!! Det var länge sedan jag skrev nåt nu, jag insåg precis det. But I have had a wonderful time, åtminstone igår. Längre tillbaka i veckan minns jag ju inte. Heh! Men igår fick klassen två ton kakburkar, ungefär. Okej inte riktigt två ton, men vi har lyckats sälja över 300 burkar! Så dom kom alltså igår. Och jag har nu delat ut alla mina 31 st, om man inte räknar med de 6 som kommer försvinna i veckan. Iallafall det är toppen. Att jag lyckades få sålt så många!

Sen var jag även en liten sväng hos Andurs igår, det var trevligt och han tog bort mitt skoskav som den gentleman han är. Nu sitter jag och stickar men snart ska vi sticka iväg på EFS- möte, vilket ska bli najs. Matilda med!!

Idag är det också en väldigt fin dag, solen skiner men gräset är brunt och fåglarna har satt i halsen. Vilken idyll.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0