öööövningskööör

Har nu "övningskört" för första gången sedan -08. WOHO! Fortsätter jag såhär kanske jag får körkort lagom till sekelskiftet.

Otroligt att pappa släpper mig lös i bilen alltså. Det första jag kände när jag gasade var: aaaaaaaaah nu kör jag i diket, dock gjorde jag inte det för pappa fick tag i ratten.

..det hände faktiskt inget nämnvärt farligt, brände bara upp förgasaren några gånger men, lite äventyr får man väl ha.

Jag var kissnödig så övningskörandet varade i cirka fem minuter. Tror inte jag har lust att göra om det, alla dessa speglar förvirrar mig.



Annars har dagen vart riktigt bra. Jag och torsten har utvecklat vår sociala förmåga, pusslat pussel och sett på hitta nemo.. och ätit kladdkaka med efs-gruppen. Det kunde ha blivit lite tråkigt att lyssna på allt det här pratande som de andra stod för, men som tur så fanns det någon i min mentala ålder jag kunde umgås med.

Nu vill jag laga en räksoppa.

Kommentarer
Postat av: Alex

Vem är torsten?

2011-03-13 @ 19:19:30
Postat av: Anna

min fisk ju! :)

2011-03-13 @ 20:07:50
URL: http://solflingan.blogg.se/
Postat av: Alex

Ah, jag trodde att du inte kom ihåg vad Jakob hette så du skrev Torsten. Hehe

2011-03-13 @ 21:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0