David otursnisse

Matilda har stavat bikini fel. Jag sitter och stör mig på det här. Jag är ledsen för min trasiga kamera också. Displayen är trasig så man kan inte se om kortet blev bra eller dåligt eller något överhuvudtaget om kortet. Det här kortet blev dåligt.



fast nu har det hänt mycket värre saker här. David har vält ner något, jag tror det är en blomkruka men jag vågar inte titta. Mamma blev iallafall väldigt ledsen så jag antar det var en blomma som gick hädan. Okej nu ska vi inte vara så brutala i språket, den gick säkert inte HÄDAN.

Men mamma är ledsen iallafall.

Kommentarer
Postat av: Syrran

FIN bild. Är det den i fönstret på lilla toaletten?

2011-03-13 @ 20:45:44
Postat av: Anna

nepp, den står i kök1!

2011-03-14 @ 07:05:34
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0