a loser like me

lallla llallalla llallallallla llallallallallalla.

Jag sitter och sjunger, Phoebe style och det är fint. Så fint att man nästan skulle ta och fälla en tår. Vad säger ni, ska vi slå till eller???

Tror det var värmländska man skulle läsa inlägget på. Så alla som inte har läst inlägget på värmländska har inte förstått den verkliga innebörden i inlägget. Men eftersom jag inte vill vara diskriminerande mot någon får man läsa resten av inlägget på vilket språk man vill.



Det blev lite rosa här. Jag tycker det är särdeles viktigt att man ser att det är rosa. Oj oj, nu diskriminerar jag folk här nu igen. Förlåt, mina färgblinda gossar.

ååh denna låten är underbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0