senapsgrönt

Då var första dagen på sommarskolan avklarelilarad.

Det gick bra trots ett par tre fantastiska snorungar. Det var tillgång till tv, väldigt utbud av kanaler.. alla i uppehållsrummet kollade på lillefot.

Jorå. Imorgon kommer Hanna hit och dansar, när jag har slutat. Hoppas jag. Så tänkte jag försöka mig på att klippa henne.. Hoppas inte att hon stämmer mig om det blir konstigt.

Vår kära lilla skrivare har fått hicka.. eller nåt lite allvarligare.. krupp kanske. Den skriver ut konstigare och konstigare färger för var dag som går. Och stackars jag som förlitar mig helt på dess funktion för att göra lemoncurdetiketter, får uppleva spänningen i detta.

Nu har den gått från en blek senapsgul med röda ränder till senapsgrönt. Jag klagar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0