Salt för Sören



På väg tiiiiill...

Stenungsön! Och inte bara Stenungsön utan StenungsöGÅRDEN! Och inte bara stenungsögården utan också Thomas! För han är där. Tror jag..

Fast jag känner att jag inte riktigt kommit ut med all fakta i ljuset här. Det är kanske inte Thomas jag vill träffa bara. Jag vill träffa alla förstås. Och se hur min lillebro sköter sig. :) He he he.

Jag gjorde en jätteklantig sak när jag skulle åka ifrån skolan. Vad gjorde jag? Jo jag välte med sparkcykeln. Och skrapade upp vänstra knät. Så nu kommer det göra jätteont att bada. Salt i såren. Salt för Sören!



Men det var rätt bra att jag gjorde det så tidigt, för det var så lätt att vända om till skolan och tigga plåster. Och visa alla mitt härliga blödande köttsår. KÖTT, mmm.. BLOOOD.

Trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0