feriesirap

Jag sitter i mitt kök insmetad i solkräm över hela kroppen och undrar vad jag ska göra. Förresten ljög jag om att vara i köket för jag är i mitt rum. Men vad spelar det för roll kan man fråga sig. Här i min blogg får jag hitta på som jag vill. Fast man hade kanske tänkt sig att jag kunde hitta på något mer flashigare ställe än mitt kök. Men överraskningar är oftast inte som man tämnkt. sig.

Iallafall så hade man kanske tänkt sig att jag skulle vara ute då när jag ändå har solkräm på mig. Men det är alldeles för varmt, kan inte vara ute när det är så varmt.

Då hade man kanske tänkt sig att man skulle vara vid vattnet och svalka av sig lite. Men det var värst vad ni tänker er grejer.




Kommentarer
Postat av: Mary

Ahaha! This is why I love you.

2011-06-08 @ 12:58:27
URL: http://mary.blogotype.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0