muskelbyggarmygga

Åh kväll. Den enda tiden på dygnet man orkar göra något... förutom att bada för det orkar man på dagen, det enda man orkar. Men ja. Men ja men ja. Jag har en bettmygging på armen som är så stor att säkert fem myggor har hjälpts åt att suga där. Ja den är som en till arm på min arm. Haha, eller inte. Men ni vet såna där tuggummiautomater med stora tuggummin, så stor är den, minst. Som en liten muskel. Väldigt udda placering dock.



skönt med varmt väder. Idag hoppade jag från en trampolin med tre småkillar. Det var kul. Vi stod på rad, hoppade, en efter en. Klättrade upp, stod i kö och hoppade igen osv osv. Och så fick man applåder om man hade hoppat snyggt. Det fick jag när jag visade att jag kan dyka som en groda. Det fulroliga dyket anna lärde mig på stenungsön. Alltid lika kul att "briljera" med det, hihih. Sen gjorde vi såklart klassikern "vem får mest plask".

Man kände sig lite stor. Killarna var ju säkert en åtta nio år, (eller tolv, jag är inte så bra på åldrar).. så jag var lite förvånad vilken respekt dom gav mig.

Hällevikstrand är ett sånt fint litet kustsamhälle, och folk är sociala, man hälsar och pratar fast man inte känner varandra. Mysigt mysigt.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0