Tror det här är det svettigaste jag varit sedan 90-talet

Jag och David, min lille bror har spenderat lite kvalitetstid ute. Jag har krattat gräs och han har sparkat på en två bollar. Det är ganska väldigt, fruktansvärt varmt och myrorna anfaller för de tror att det är deras gräsmatta. Och så biter de på mig, så jag gick in och hämtade en sprutflaska och började spruta på, myrorna tror ni, men jag tog david för det var roligare.

Anna: HAHA!
David: skönt.
Anna: ha..
David: skulle jag inte tåla lite vatten, jag sover med kylklampar.
Anna: oh, jag trodde du var straight
David: Jag är kylklempuell..

Så det fick inte kanske riktigt önskad effekt.. men han var snäll kompis och försökte dränka en myra åt mig sen : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0