Godmorgon och välkomna alla myggbett på höger ben.

Ni andra är INTE välkomna. Dealen var: högra benet är ert, ät så mycket ni vill på det men lämna allt annat ifred. Att ni inte har sån diciplin att ni kan hejda er från resten av min smaskiga kropp kommer ni att SÖRJA över hädanefter. FÖR NU FÖRKLARAR JAG KRIG!!!!

Sådär. Ett litet meddelande till alla myggor. Ni tycker väl inte jag går ut för hårt på dem? Jamenar, de måste ju lära sig veta lite gränser.

Igår var jag i Hälleviksstrand.

Jag åkte dit för att bada, måla, och dricka te med en kompis som är cirka 45 år äldre än mig. Ascoolt att ha så gamla vänner alltså. Så jag hälsade på henne, lärde henne lite om giraffer och sånt. Giraffer finns nämligen även i hälleviksstrand, om man kollar noga. Och det gör jag. Vem vill väl missa ett tillfälle att se en livs levande giraff?!?












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0