BILOFFER

Lilla familjen har varit på middag hos Jojjoma och blivit hela familjen tilsammans med dem och Krstina.. men Kristina dumpade en bokhylla på oss så nu sitter vi jätteobekvämt i bilen. Det var David som blev biloffret, vi har kommit överens om att vi ska byta efter halva vägen.. men jag hoppas att han somnar så jag slipper, det var så trångt och obekvämt så jag fick halvångest och klaustrofobi.

Dock sitter vi så nära varandra, som i en sillburk, att han lätt skulle kunna ha sett det här och bestämt sig för att förstöra min lömska plan.. så fort jag insåg det krympte jag skärmen så att texten blir pyttepytte, men nackdelen då är att jag injte ser vad jag skriver för att det bara blir som små prickar.. Så vi får se hur många ord som var rätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0