two beavers is better than one




har varit en how i met your mother- influerad dag idag. Jag har även stickat två mössor. Laddat ner bibeln till min mobil. måste ta till varje knep för att börja läsa bibeln. Har försökt i cirka fem år utan större resultat, men jag ger inte upp här inte. Jag får försöka bättre!

Jag har aldrig varit en bokslukare. Tycker det är jobbigt att läsa böcker. Men det börjar faktistk lossna lite med bibeln nu. SÅ jag får vara på så det inte stannar där. Jag har upptäckt; att det står en väldans massa BRA i bibeln!




Jag har även jätteont i halsen. Tydligen verkar det vara en gemensam grej i min bekantskrets. Mysko, sånt förstår man ju inte alls, eller hur?

ÅÅÅH, så saknar jag mina roomiesar från lägret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0