schmusch

Heeeej! Jag har precis upptäckt värsta bra tv-serien, den heter... eh.. uhm. Den har ett namn!

MEn låt os inte hänga upp oss på vad den hette, den var jättebra och jag ska se på den VARJE DAAAG, eh vänta nu.. hur kan jag göra det om jag inte minns namnet? ..skit.

Idag ska jag åka och träna med min bästa kompis. Nej vänta nu, min mammas bästa kompis. Höhöhöhö. Faktiskt! Fast först måste jag dricka äpplejuice.. har jag blivit beroene kanske? återstår att se.

Nu kommer Findus här och vill vara med på party, bäst jag ger honpom min odelade uppmärksamhet så han inte går och gör nåt dumt. tjupp!


HAHA!

Kommentarer
Postat av: Finja

Hej!

Fint kort på fin tjej med katt. Kram

2011-01-26 @ 20:07:14
Postat av: Syrr

Fast katten har varit finare :-)

2011-01-27 @ 22:19:16
Postat av: syrr

Han ser ju ut som stinky!!

2011-01-27 @ 22:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0