Orustexpressen här, kom

Vad är det för tönt som är uppe så här tidigt, frågar ni er. Men det är bara jag. Så det är okej. Ingen annan vettig människa kom på idén att åka till Färgelanda från Orust tidigt en jullovsmorgon, så jag fick privatchaufför idag igen.

Man kan faktiskt se det såhär, att det är väldigt tur för busschaufförerna att de har mig, annars skulle de stackarna få åka ensamna ute i skogarna.

Vi står och väntar just nu, på en annan buss som vi stalkar. Nu vill jag gärna att bussen ska vara i tid så jag kan komma med förbindelsen, men som min kära busschaufför brukar säga: "i såna här väglag kan man inte vara säker på nånting." Amen to that.


Jag kommer nog inte hinna med min förbindelse, vilken skit.

lite såhär känner jag då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0