Mormor gillar, men min envetna lillebror? knappast

Åh, min mormor är för härlig!!! Som kommentar på min frisyr skrev hon




Ja, det är underbart vill jag lova! Jag älskar den, man slipper fixa håret om man inte känner för det! Hahaha, långa svansar. Hahahaha!



Dock har min lillebror den lilla egenheten att ENDAST gilla LÅNGT hår som EJ är friserat eller uppsatt på något sätt, han blir as-sur när jag klipper mig såhär. Till och med frisyren jag har på headern tyckte han var aningens extrem.

Så därför kanske ni förstår att detta var en lycka för mig. Tack för ditt stöd mormor!!

Kommentarer
Postat av: Mary

Din bror cyklar nånstans långt iväg. Din mormor däremot är helt på rätta spåret! Utom det där med svansarna, det fattar jag ej...:D

2011-01-10 @ 01:41:36
URL: http://mary.blogotype.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0