hobbit

sticka är min hobbit. Det är en väldigt trevlig hobbit. Fast förfärlig ibland också. Min hobbit har nämligen olika egentsligskaper.

Men vad som fyller mitt huvud just nu är lite olika saker. (Jag skriver detta för att det är väldigt viktigt och så att mina efterfäder kan läsa det här om 20 år. Därför, nu vet ni.)

För det första som fyller mitt huvud är att jag inte har någonting som fyller min mage. Så jag överväger att gå och köpa mig en macko. För det andra har jag ingenting som fyller min image heller, men jag vet inte vad jag ska göra åt det så jag låter det vara.

En annan tanke som stundom far genom mitt huvud är tanken på att det finns en buss. En buss som går om en halvtimma. En buss som går hem till mig. En buss som jag kan ta. En buss som jag borde ta. Men vill jag ta just den bussen?


Det gäller att bestämma sig snart.


dodododododododododododododododo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0