efterrätten i ansiktet ja

Det här med felplacering av mat är Matildas fel. Alltid skönt att kunna skylla på någon. Förmodligen är det inte riktiga jordgubbar och grädde, känns inte direkt färskupptaget från grönsakslandet skulle jag väl kunna påstå. Sen vad det gör för nytta att ha jordgubbar i ansiktet, det vet inte jag. Och grädde för den delen, fjanterier. Att de dessutom har lagt till en massa skimmer och glitter i geggan gör inte det hela mer trovärdigt. Nej tackar vet jag färskvaror.

Men julklapp är en julklapp, och till för att användas!



jag är så brutalt fräsch och sofistikierad just nu

Kommentarer
Postat av: Mary

Min morbror brukar säga att grädde är bra mot rynkor. Men då menar han intag via munnen...

2011-01-10 @ 01:43:05
URL: http://mary.blogotype.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0