day fulfilled

Jag är så duktig och fixar saker hela tiden. Nu har jag precis plöjt en liten stig som går till min säng. Så mamma slipper snubbla på något om hon går hit, ja förutsatt hon går på stigen då. Dessutom lagade jag MAT idag, helt fantiastikskt det med. Kassler serverade jag. Det är ungefär min favoriträtt.

Imorgon ska jag äntligen få träffa hulliganerna på Håmule igen, hurra! Jag har gjort en ny mapp som kallar sig januari 2011, den tycker den är ball bara för denna bilden ligger där



sen såg jag spiderman också. Fantastiskt bra. Särskilt om man har kalsonger på sig. Självklart hade jag det. Man vill ju inte förstöra stämningen.

Jag ska upp jättetidigt imorgon. Hejdå hejdå


PS, JAG MÅSTE BARA TA UPP ETT ÄMNE: Spiderman är vansinnigt bra på att kyssas uppochner alltså. Jag hade fått blodtrycksfall bara jag vart i närheten. Hänga sådär från en skyskrapa. FÅR MAN GÖRA SÅ? Käre barn.

Kommentarer
Postat av: Jojjoma

Vad fin du är! Tokgillar din tröja :)

2011-01-05 @ 12:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0