..oooch uppför!

fast inte med statistiken, den är samma. Men jag skyller inte på bowser längre bara. För Findus var gärningsmannen. Eller Eufrat som han kallas.

Nu har jag fått utlopp för min statiskt fantastiska flummighet och det var jätteskönt. Det bästa är att jag kommer få det imorgon. Och i övermorgon. Också! För det är teater--------------------------------------------------helg. Bloggen kommer va jättetråkig. För att jag inte skriver i den och när jag skriver i den kommer jag vara jättetrött och skriva bara tråkiga saker. Som det här.

MEn det behöver jag väl inte avslöja än för då kanske statistiken går ner ännu mer och DET vill vi ju inte. Fast, nä. Jo. Nu går det utför här för mig. Bäst att sluta.,


nu ska jag sova för jag har vart hög men nu är jag låg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0