O helga dag.

Nu är det ju egentligen fortfarande bildvecka, men jag orkar inte hålla tyst längre, och tänker jag efter pajade jag den redan igår. Sören också.


Men jag känner mig sjukt duktig som inte har gett efter tidigare!! Sjukt duktig.. jag har ju vart sjuk i influensa halva veckan så jag har mest sovit.. Men vem vet hur bildveckan gått utan den!



BILDEN! Bilden måste jag förklara. Den är tagen med min mobilkamera på väg hem från ett ku-läger. Gissa vem som kör bilen. Jag tänker inte nämna några namn, säger bara att denne förare på denna bilden kör i 5,0 km/h och har här  gjort det i cirka tio minuter, vilket orsakar en viss lockelse för de andra passagerarna att tuta febrilt och att göra det samspel med de andra bilarna. Som en liten bil-kör.

Om ni fortfarande inte kan lista ut vem som körde bilen. Han/hon stack ut huvudet ur fönstret åtskilliga gånger under färden och ropade diverse "Hallåå!! Men svara då! Jag vet att du är där nånstans!" och "MAMMA?!" samt andra ganska tvivelaktiga saker att ropa ut i tre mils djup skog.


första att svara rätt på detta vinner min laktosfria mjölk, den som är kvar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

DANIEL SVENSSON!!!! Det kan inte vara någon annan!!! :-)



åh vad gott det ska bli med laktosfri mjölk!!! ;-)



KRAM till dig Anna! <3

2011-02-26 @ 21:13:45
Postat av: Ernst backlundis

öhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh åhhhh vad svårt! kan det vara Erik karlsson? ;S ha ha

2011-02-27 @ 18:02:21
Postat av: Syrran

Instämmer med Sandra (vilket egentligen gör inlägget fullständigt onödigt eftersom Sandra går segrande med mjölken i hand) men det KAN bara vara en man detta handlar om. DS.

2011-03-01 @ 10:38:30
Postat av: Mary

Inte var det du, väl?

2011-03-01 @ 23:35:19
URL: http://mary.blogotype.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0