glosörad

det här är ett äpple.



jag är trött. Men idag hade jag mattelektion med min favoritlärare ALLA kategorier. Matte- Per. Jag kände som jag kommit hem igen. Jag smög mig in på ettornas lektion, eftersom jag ska läsa upp matte A.

Vilket välkomnande man får till Pers lektioner. Alltid. Det är så härligt.

"välkomna hit till dagens mattelektion Es10a, och s ä r s k i l t  välkommen säger vi till A N N A som ska vara här med oss och räkna matte!"

Asså jag fick ju värsta applåden. Så jag ställde mig upp och bugade. Sen fick jag ett tal på tavlan tillägnat till mig, jag hade tre lakritssnören. Lite Per i ett nötskal. Sen pratar han så mysigt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0