bilen trilskas

Han har fula tricks för sig. Jag har också fula tricks för mig. Men skillnaden är att dom inte är fula och inte förstör för någon.

Just nu sitter jag och är ärkebitter, för jag var trött förut, och varje gång det inträffar slår min hjärna om och glömmer allt hyfs jag lärt den. Men sen, så fort jag fått en powernap eller mat eller vad jag behöver så kommer hyfset tillbaka.

Men hittade en bok som kanske kan hjälpa mig. "The Taming of the skrew" ("att tämja en argbigga") kanske?? ;) mohahahaaaaaaaaa. Nej jag har faktiskt ingen aning om vad den handlar om, den stod med på litteraturlistan i skolan.




Nä käre barn nu går jag och lägger mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0