at the gym 8 am

Vem. är frivilligt på gymmet klockan åtta på morgonen tänker ni? Det tänkte iallafall JAG när jag var där för en timma sen. Jag antar att mitt effektivitetssinne inte går ihop med min lathet.

Men jag har iallafall fått det gjort och det är väl fantastiskt.  Jag körde señora de madrugada så det gick som en dans.



och gone.


det var en kvinna som gav mig lite sura ögat när hon satt och gjorde situps (föreställ er det) och jag tyckte det såg ut som hon hade väldigt tråkigt. Ta tex, vem tar på sig svarta kläder när man ska till gymmet? näh, det gör man inte. Och medan jag satt och gymmade i takt med min musik och viftade på benen såg hon ut att tänka: "Det ska va TRÅKIGT att träna, annars gör man inte rätt. Oh, yes, nu bränner jag mycket fett."

Jag höll på att somna under de sista lapsen, såååå skönt att veta att det var dags att åka hem snart och kötta soft. Sen kom det en bra låt så jag steppade lite på väg till bussen.



vi sover nu tycker jag, efter en andra frukost.


Kommentarer
Postat av: Mary

Ah, du är för skön!

2011-02-12 @ 22:55:08
URL: http://mary.blogotype.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0