kaffekaffe

Idag gick jag upp som en zombie halv sju, o åkte till tandläkaren. Pappa var tvungen att köra mig för mina knän är svullna och gör så ont så det är jobbigt att gå på. Jag öppnade ögonen dessa två gånger: när jag gick in till tandläkaren och sedan när vi var hemma och jag bytte bilen mot en SÄNG. Ah. Men nu är jag pigg igen, kaffekaffekfaffe!!!

eller? : )

Just nu är jag konstig i kroppen, stel och har ont på flera ställen. Ibland gör det ont i knäna, ibland i lungorna eller hjärtat eller allt på en gång. Jag är trött på det, riktigt trött på det. För jag orkar inte gå i skolan. Så mycket. Idag har jag egentligen textil som jag INTE vill missa, men det får jag göra iallafall för jag orkar inte gå dit eller vara där.

Åh vad tråkigt det är att klaga! Sluta Anna, nu!!! : ) Idag ska vi baka tunnbröd, vi har fått låna en häll av en av pappas gulliga jobbarkompisar. Något recept har vi inte ännu, men det tänkte vi "låna" av Tage. hihi


industrispioner.. apelsinfromage




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0