ojojdärserman

Idag kom jag som vanligt på att jag under sommaren glömt bort att det var bra att spela piano. Så på min första pianolektion lät det kass och han undrade om jag hade övat något alls. Nä okej inte riktigt så illa men JAG HADE JU HELA SOMMAREN PÅ MIG?! Så där bliro det alltid, usch. Så jag tar och passar på att öva,,,, NU!! (snart..)

sen hade jag sånglektion(ingen håltimma där som jag trodde nej nej) och fick tre sångläxor, OHyeah, det fick jag. Men betygskriterierna de förstod jag inte, nej...



så jag målade istället. I tre timmar. Nu har jag en I.. floff floff, HEMLIGT! Jag skulle ju precis skriva att jag hade ett hemligt projekt och så skrev jag vad det var, åhnej. Men jag suddade det så det finns ingen chans att ni listar ut det. hi hi hihi hihihihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0