knöff

Regnet bara öser ner.. och jag blir så glad så glad... fin låt. Idag har det regnat. Och jag skulle till tandläkaren i uddevalla. I ett sånt läge vill man hellre sova faktuskt. Men klockan tolv var jag tvungen då att pysa, min snälla mamma körde mig till bussen. Mitt i korsningen när vi nästan är framme fick hon motorstopp. Eller inte motorstopp men bilen hostade och slutade fungera. Mamma fick panik för vår bil kan sluta fungera närsomhelst. Alltså HELT. Den ska till skroten, men vi har inte råd att köpa en ny just nu.

Så då tar man vad man har och får små trevliga överraskningar istället!



Jag var hos fina familjen igår, jag vill dit igen och leka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0