SJÄLVSTÄNDIGT

Se, ingen har kommenterat NÅGOT av mina inlägg denna veckan. DÅLIG stil, jag skulle ge er onda ögat men jag orkar inte just nu.

För jag har varit i skolan heeela lååånga daaagen (Okej jag gick hem halv ett) och slösat min tid med ingenting och projekt. Kan man inte bara börja direkt och sluta SÖLA? tycker jag. Vi börjar med riktiga lektioner först på söndag. Skolmat fanns inte heller, dom sa till mig "gå till en annan skola och ät korv" jag sa till dom: "NEJ".



Så jag gick och åt sushi. Med mina fem sushiätande kompisar. Jag beställde inget (och var den enda) men efter ett tag så kom dom små sushibitarna pluppande in på min tallrik som på räls, plupp plupp plupp. Så jag fick min lunch i snålskjuts på andra, gott.

Satte mig i bussen på väg hem med mig själv på fyra säten, ja man måste vara antingen ganska scizofren eller väldigt tjock för att ta upp så mycket plats, ni får själva gissa vad jag var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0