Kolla i fönstret mamma!

Kristina pratar i telefon i sina trosor. Det ser roligt ut. Mest roligt ser det ut i mitt huvud förstås när jag skrev detta. Att hon pratar i telefon I sina trosor. Att hon typ har dem vid örat som en låtsas telefon eller på huvudet och låtsas prata i telefon genom dem..

Det roligaste är kanske att alla som går på gatan utanför kan se det, eftersom vi inte dragit ner någon gardin. Så jag kan tipsa alla i närheten av liseberg att gå ner bland gränderna vid focus och titta in i ett fönster nånstans vid Gårda.. min nackdel är kanske dock att syrran läser detta.. det får hon ta..

Men nu är hon mer presentabel så här finns inget att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0